E s b j e r g   S k a k f o r e n i n g
Klik for stor udgave
1.divisionsholdet lufter de nye trøjer
før hjemmekampen mod Århus/Skolerne 2

Esbjerg Skakforening
og Esbjerg SkakSkole
spiller hver tirsdag
i Fritidshuset,
Kirkegade 51

NYE MEDLEMMER OPTAGES!
(09.10) Klubturneringen er færdigspillet. Se resultaterne. Husk tilmeldng til næste klubturnering senest 23.10.

(28.08) Generalforsamling vedtog at ændre spilletiden i klubturneringen til 90 min/spiller + 30 sek/træk. Hans Viborg vil give hjemmesiden et løft, så den bl.a. kan ses på smartphones og tablet-computere. Se det foreløbige udkast.

(14.08) Klubmester Niels Jørgen Fries Nielsen spillede ursimultanskak mod alle interesserede og mistede kun 1,5 point. Se det foreløbige program og indbydelsen til generalforsamlingen. For at spare porto sendes indbydelsen i papirudgave kun til udvalgte medlemmer!

(05.08) Iver Poulsen og Svend Madsen sluttede med henholdsvis 5½ og 3½ i Politiken Cup. Begge scorede en smule under forventning. Svend tabte bl.a til den fra Esbjerg kendte spiller Anton Yildiz. Se resultaterne.

(22.07) ESF deltager med 2 hold i divisionsturneringen 2012/2013. Gunnar Pedersen er skiftet til 1968, mens Stefan Hansen er kommet til fra Ringkøbing. Se grupperne og den foreløbige skitse til programmet.

(22.07) Niels Jørgen Fries Nielsen endte med 4½ point udenfor præmierækken i Horsens Lang Weekend, mens lillebror Jens Ove blev nr. 3 med 5½ point. Ole Bønnelykke sluttede med 4 point. Se alle resultater.

(26.06) Iver Poulsen sluttede med 4½/9 i Sveins Minneturnering i Oslo, bl.a. efter nederlag til Westerinen, en gammel kending i VHT. Se resultaterne.

(18.05) I Mindgames i Odense stiller ESF med et halvt hold (Niels Jørgen, Wilton, Iver og Bønnelykke). Se resultaterne eller LIVE.

(08.05) Klubmesterskabet i hurtigskak blev vundet af Niels Jørgen Fries Nielsen med 6 point, foran Torsten Lindestrøm med 5½ og Torben Jensen med 5 point.

(24.04) Klubturneringen er færdigspillet. Niels Jørgen Fries Nielsen blev ny klubmester med sejr i 2 turneringer. De 3 øvrige grupper blev først afgjort på korrektion. Oprykkere blev Bo Møller Nielsen, Ejvind Boddum og Vagn Konradsen. Se resultaterne. Vi fortsætter med klubmesterskabet i hurtigskak over 2 tirsdage - fremmøde er nødvendigt!

Tidligere nyheder er flyttet til arkivet.

Vælg selv et billede!

Medlem af DSU. Post til formanden